خانما قهر شیر چجوریه🥺

۳ پاسخ

من درموردش خوندم

تصویر

دختر من یه مدتی بود تو بیداری اصلا شیر نمی خورد ، فقط تو خواب ، دکتر گفت اعتصاب شیر کرده و بهم گفت تمام سعیت رو کن که شیر بخوره حتی اگر گریه کرد هم بهش بده ، چون اگر شل بگیری و موفق بشه کلا شیر رو دیگه نمی خوره ، یه قطره فولیمکس و یه زینک هم بهش داد ، خداروشکر خیلی بهتر شده ‌.

قهر کردن بچه است منظورتون که شیر نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین 😍❤️ مامان بنیامین 😍❤️ ۱۱ ماهگی