سلام مامانا کیاتوبارداریشون لکه بینی داشتن؟؟؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم ،من تا چهارماه اینطوری بودم دکترم میگفت جفت بچه پایینع و شیاف و آمپول بهم میداد نزدیکی هم نباید داشته باشی

سلام منم داشتم

من سر دخترم‌ داشتم

سوال های مرتبط