۵ پاسخ

اگه ساک بارداری تشکیل شده بود حتما می‌نوشت گفته سونو واژینال انجام بده
ولی بنظر من امروز برو یه تست تیتر بتا بده و فردا یا پس فردا هم تکرارش کن اگه عددش کم شده باشه ینی سقط کردی وگرنه هم برو سونو واژینال

راستی ب دکترگفتی باقرص سقط کردی

f/pیعنی مثبت کادب که خیلی نادر
بارداری زود روسiup
tvc سونو واژینال

با توجه به مثبت بود بارداری و دیده نشدن ساک حاملکی ب تور واضح داخل رحم پیشنهاد میشه بررسی دقیق تر انجا بشه

باردارید ولی بارداری ولی بطور واضح جنین رو ندیده پس گفته باید سونو واژینال انجام بدی تا احتمال بارداری خارج رحم رو رد کنی و با تست بارداری تطابق بدید

سوال های مرتبط

مامان شاخه نبات مامان شاخه نبات ۱ سالگی