اگه ساک بارداری تشکیل شده بود حتما مینوشت گفته سونو واژینال انجام بده
ولی بنظر من امروز برو یه تست تیتر بتا بده و فردا یا پس فردا هم تکرارش کن اگه عددش کم شده باشه ینی سقط کردی وگرنه هم برو سونو واژینال
راستی ب دکترگفتی باقرص سقط کردی
f/pیعنی مثبت کادب که خیلی نادر
بارداری زود روسiup
tvc سونو واژینال
با توجه به مثبت بود بارداری و دیده نشدن ساک حاملکی ب تور واضح داخل رحم پیشنهاد میشه بررسی دقیق تر انجا بشه
باردارید ولی بارداری ولی بطور واضح جنین رو ندیده پس گفته باید سونو واژینال انجام بدی تا احتمال بارداری خارج رحم رو رد کنی و با تست بارداری تطابق بدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.