خانما زیاد خوابیدن نشونه چیه ؟؟؟

۷ پاسخ

نشانه بارداری 🤣🤣🤣

منم حالت عادی این علایم دارم😂

خوش شانسی من خوابم خیلی کمه ولی خدا رو شکر

هر چقدر میخوابم سیر نمیشم😅😅 این علاعم یعنی قلب جنین داره تشکیل میشه داره ازت انرژی میبره

چیزی نیس این هفتها عادیه تا ۱۲هفته عزیرم

بالارفتن هورمون

بارداری

سوال های مرتبط

مامان پسری👶🏻 مامان پسری👶🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
ملیکا ملیکا قصد بارداری