۳ پاسخ

نشونه خاصی نداره عزیزم

حالت تهوع خیلی داشتم

نشونه ای نداره بعضیا ویار و حالت تهوع دارن بعضیا ندارن هردو هم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کپل جان مامان کپل جان هفته هشتم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری