سلام برای تشکیل قلب چه چیز وچه غذاهایی خوبه؟

۲ پاسخ

قلب کلا چیزی نیست که غذا و اینا خوب باشه ژنتیک خیلی تاثیر داره شما اسید فولیک هر روز بخور مهمترینش اینه

یکی از دوستام می‌گفت هر وقت خرما خوردی روش چند تا دونه خیار بخور
ما میگیم خیارسبز همون برای سالاد استفاده میشه ...چون من بشدت گرمی دارم کلا صورتم شده همش جوش گفت اصلا گرمی نخور ن گردو ن پسته

سوال های مرتبط

مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری