سلام خانم ها برای تشکیل قلب چه چیز های خوبه زیاد مصرف شه؟؟

۹ پاسخ

ممنونم از پاسخ هاتون ❤️🙏🏻

نخود اب.عدسی.سبزیجات برگ سبز

انار آیت الکرسی بخون بخور خرما بادام و خوندن سوره یاسین

هیچی
خودش تشکیل میشه. غذا که روی اعضای حیاتی بدن چنین اثری نداره. یه تقسیم سلولی لازمه براش.

بادام
انار

منم هم هفته توام کی سنو داری

دمنوش به .و عدسی

من میخورم عزیزم شماعلاعم دارید؟

آب انار خرما پسته

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان کپل جان مامان کپل جان هفته هشتم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 هفته سی‌وهفتم بارداری