من علائم بارداری م ازبین رفت فهمیدم طوریش شده
به چیزی که اتفاق نیوفتاده چرا فکر میکنی و انرژی منفی میفرستی ؟انشاالله که خیره
علائمی نداره فقط با سونو مشخص میشه
ولی در بیشتر موارد هر اعضای بدن جنین ک تشکیل میشع علائم مادر حالت تهوعه
اما خب بازم ی سریا بدون علائم هستن
نه نگران نباش عزیزم به دیابت فکر نمیکنم ربطی داشته باشه اگر مشکل کروموزومی نداشته باشه قلبش تشکیل میشه و سالم سالمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.