۴ پاسخ

من علائم بارداری م ازبین رفت فهمیدم طوریش شده

به چیزی که اتفاق نیوفتاده چرا فکر میکنی و انرژی منفی میفرستی ؟انشاالله که خیره

علائمی نداره فقط با سونو مشخص میشه
ولی در بیشتر موارد هر اعضای بدن جنین ک تشکیل میشع علائم مادر حالت تهوعه
اما خب بازم ی سریا بدون علائم هستن

نه نگران نباش عزیزم به دیابت فکر نمیکنم ربطی داشته باشه اگر مشکل کروموزومی نداشته باشه قلبش تشکیل میشه و سالم سالمه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وسوم بارداری