شماکدوم ازاین علاییم دارین؟چندرصدبنظرتون درسته🤭🤔😉

تصویر
۱۶ پاسخ

اتفاقا هم چیزم ب پسر میخوره ولی دختر شد

سلام عزیزم
من همه علائم پسر شدن دارن و نی نی مونم پسل😍🥹 همین دیشبم سونو انومالی بودیم

همه ی علایم پسرو دارم جز پوست درخشان

من علائمم ترکیبی از هر دوعه😂

من تهوع صبحگاهی داشتم و ناشتا بالا میاوردم
پوستم درخشان
چیزای ترش دوس داشتم
ضربان قلب جنین هم بالای ۱۴۰ بود
ولی بچم پسره🤣
ترکیبی از دوتاش داشتم

فقققط موهای خیلی خشک
بقیه اش برا دخترم راحت تر بودم و خیلیم خوشگل شده بودم الان مثه معتادا دور چشمم سیااااه لبام قهوه ای🥲

برامن درست بود

تهوع زیاد دارم
پوستم خوبه بد نیست مثل قبله
شکمم رو ب پایینه ولی نمیدونم تیزه یا نه
عاشق خیارشورم با ترشی کلم و آب لیمو و ماست و خیار و خیارو لیمو
موهامم تغییری نکرده
هنوز نمیدونم چیه
انشالله ب سلامتی بچه هامون بغل بگیریم

من علائم پسر رو دارم اما اینا که سرگرمیه🥴انشاالله سالم و سلامت بیان درآغوش مون♥️ کاش میشد از روی علائم فهمید من دوستدارم زودتر خرید کنم🥹

نی نی من دختره و تمام علائم پسرو داشتم و دارم🤭

اتفاقا من پسر دارم .تهوع زیاد .شکم اصلا معلوم نیست .موهام نرم .ضربان قلبم هر دفعه میرم سونو فرق می‌کنه ولی بالای ۱۴۰ بوده .پوستم فقط به پسر میخوره

از علائم پسر فقط میل به غذاهای شور رو دارم

من شنیدم شور و ترش دختره ..
تهوع بیشتر داشتم
پوست روشن تر ، موی نرم تر
ضربان بالای ۱۴۰
و ویار توشی و شوری روهم دارم
دختره بچم

همش درسته واسه من

من تهوع شدید داشتم شکمم گرده زیاد بیرون نیست بچمم پسره

من تهوع ندارم
شکمم تیزه
ترش وشوری رو دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان نورا و تودلی مامان نورا و تودلی هفته بیستم بارداری
مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وششم بارداری