اين طبيعيه؟؟؟بعد واكسن يك روز گذشته

تصویر
۲۰ پاسخ

کمپرس گذاشته بودی ؟؟؟ به نظرم طبیعی نیس

پسر من ایطوری نشدن ببر دکتر یه موقع زیر پوستش عفونت نکنه

خوب میشه پسر منم دو روز اینطوری شد خوب شد

ببرش دکتر طبیعی نیس تااین حد

آخی طفلی

ببر دکتر طبیعی نیست

ن نیست برو دکتر

به نظرم ببر دکتر اصلا طبیعی نیست

اخی تززیقش بد بوده بد زده بهش .

زود به زود کمپرس گرم بزار.بزار یکم راه بره خوب میشه

تزریقش بد بوده چیزی نیست حوله گرم بذار خوب میشه

ببر دکترررررر چرا موندی خونه

نه طبیعی نیست

میگن روز اول طبیعیه ولی باز ببرش دکتر نشون بده شاید بدنش واکنش نشون داده ولی پسر منم قرمز شده بود از این کمتر

نه طبیعی نیست ببر دکتر گلم

تا دوسه روز هم قرمز هم سفت بود هم درد داش

میخوای بازم ب دکتر بگو ولی پسر منم همینجوری رو پاش قرمز شده بود

نه بابا کجا طبیعیه

نه ببر دکتر

نه ببرش دکتر

سوال های مرتبط