استراحت کن
این لینک گروه مامانای شهرکرده خواستی بیا گلم
https://rubika.ir/joing/BACFIIJGA0PHOPBDTOTNUAZTXWBJNJXQ
نه واسه من ۳۰ بود توی انتی
کار سنگین نکن
مالع من 33 بود دکتر گفت نرماله
برا منم تقریبا همین بود گفتند فعلا خوبه مشکلی نیس
ولی سعی کن سنگین اینا بلند نکنی به کمرت فشار نشاری
شکمی یا واژینال؟
من فک کنم کمه🥲
من ۳۵ بود گفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.