خانوما این سونو گرافی من خوبه

تصویر
۳ پاسخ

عزیز نگفت وزنش کمه

بله بیوفیزیکال نمره کامل گرفتی الهی شکر

اره نمره کامل گرفته
چرا سونو بیوفیزیکال دادی؟ حرکتش کم‌شده بود؟

سوال های مرتبط

مامان Diyar👼🏻🫀 مامان Diyar👼🏻🫀 ۱ ماهگی
مامان حسنا خانمم مامان حسنا خانمم ۸ ماهگی