سلام مامانا من ۳۰ هفته رفتم سونو گرافی وزنش ۱۵۳۰ بود خوبه؟؟

۷ پاسخ

اره نرمال و طبیعی

آره عزیزم من یادمه سی هفته و شیش روز رفتم 1583 گرم بود

برا منم ۱۵۰۰ بود

مال منم ۳۰هفته ۱۵۶۰بود

آره خیلی خوبه عزیز

بله خوبه

عالیه
منم یکشنبه هفته آینده نوبت دارم انشالله همه چیش خوب باش

سوال های مرتبط