نه بابا علکی من دختر اولم عاشق موز بود تو یک سالگی ماشاالله اینقدر. کلمه میگفت دو سال نشده بود قشنگ جمله میگفت دختر دومم نخورد موز دوست نداشت سه سالگی حرف زد 😂
والا قدیمیا میگن ندین
فک میکنم بی ربطه و همینجام ژنتیک حرف اول میزنه
من از شش ماهگی دادم اره هنوز نمیتونه درست حرف بزنه دوسالو نیم داره....ولی دکتر گفت نه باید بدی ربطی نداره....ولی تو اینستا دکتره میگف ندی
من ازرفیقم ک دوتابچه داره گفت بی تاثیرنیست دیرترشروع کنی موزو بهتره
من به دخترم میدادم یعنی امکان نداشت هرروز موز نخوره اونم چندتا تاسه سالگی حرف نمیزد به دکتر مغز اعصاب که بردمش گفت تاحدامکان به بچه موز دادی شایدیکی از دلیل دیرحرف زدنش باشه
سلام ببخشید من خیلی مونده به موعد پریودیم ۱۱ به ۱۱ پرسود میشم و این که تست زدم هاله امد امکان بارداری دارم ایا نمیدونم تو عکس دیده میشه یا نه ؟
نه بابا اتفاقا خیلیم مفیده
دروغ اتفاقآ بهترین میوه برای بچه ها موز هست که اگه بچه یبوست کرده زود اسهال میشه
داداش من فقط موز میخورد و ۷ ماه و نیم حرف زد
ن بابا چررررتههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.