چرتو پرت میگن، یک چیزی باید بگن اعصاب آدمو خرد کنن دیگه، وگرنه روزشون شب نمیشه، من هرکی هرچی میگه میگم نه تو منی نه من توام، نه الان اون زمانه ، جلو من دیگه این حرفارو نزنید
تو همین گهواره یکی کامنت گذاشته بود والا من حامله بودم پرخطرم بود با دست و پاهام پتو میشستم کلی کار میکردم زن سستی نبودم😐
انگار کار کردن تو بارداری پرخطر هنره و بهشون کاپ قهرمانی میدن
همشون بودن چرت و پرت میگن پله بالا و پایین کردن مقدار زیاد برای همه خانمهای باردار ضرر داره ولی کسی که سلامت خودشو جنینش واسش مهم نیس یا واقعا مجبوره انجام میده بعدشم بگو دکترم اینجوری تشخیص داده همه عین هم نیستن محل نده
بعدش شاید توانایی بدن اونا از ما بهتر باشه انقدر بدم میاد با بقیه مارو مقایسه میکنن
والا مگه ما خوشحالیم ازاینکه استراحت اجباری داریم؟ والا منم دلم میخواد برم بیرون کارای خونمونو بکنم منت بقیه رو نکشم زندگیم بهم خورده از استراحت ینفر بهم گفت حقته استراحت مطلقی😰من کلاس رقص میرفتم تو حرف دکترتوگوش نکردی حقته هرچی بکشی🫤😳
به این حرفا گوش نده مراقب سلامتی خودت و بچت باش منم بارداری قبلیم چ کارایی که نمیکردم الان تازه اول راهم افتادم تو رختخواب از شکم درد یکم راه میرم دلم درد میگیره
بعضی ادما نمیدونم چرا اینجورین با این که همجنس خود آدمن فقط احساس ناکافی بودن به ادم میدن درکاینو ندارن بدن هرکسی فرق داره
به حرف مردم اعتنا نکن
من یه زن ۲۵ ساله
با فاصله ی کمتر از ۳ سال باردار شدم الان ۳ ماهمه پسرمهنوز دو سالش نشده
سر پسرم از دیوار صاف میرفتم بالا مدام پای گاز بودم حوصلم سر میرفت غذا میپختم گونی گونی سبزی میگرفتم بیرون میرفتم خونه میریختم تمیز میکردم همه جارو اصلا اذیت نمیشدم الان هیچی نشده هنوز سنگین نشدم هنر کنم یه غذا درست کنم بچم گشنه نمونه!! همون ادمم مگه چقدر گذشته؟ اصلا مقایسه کار درستی نیس هرکی یه جوره حتی یه ادم ممکنه سر دوتا بارداریش متفاوت باشه
عزیزم من ایران نیستم اینجام همینه میگن بارداری ولی دلیل نمیشه پله بالا نری و بیرون نری باید هرروز فعالیت داشته باشی کار کنی و نخوابی توی تخت فقط چیزای سنگین بلند نکنی
منم عصابم بهم میریزع من جفتم پایینه دردم دارم کمکی ندارم قبل اینک جفتم پایین باشع مادرشوهرم میگف این کارا خونه عادیه ما گوسفند جمع میکردیم لحاف پهن میکردیم ولی جفت پایین باشع خطرناکع بعد ک فهمید بازم ظرفارو میزاشت من بشورم میگفت اینا سبکه خوبم هست تازع 😐😐خواهرشوهرم ازون ور میگه منم پایین بود همه کار میکردم رفت بالا خب شد چیزی نشد من شوهرمم پاش شکست بچمم کوچیکع مخاستم برم خونه مامانم اینا استراحت کنم ک شوهرم اینجوری شد یک کدوم یک روز ی خبر نگرفتن حتی
حالا من موقع بچه اولم استراحت نداشتم مسافرت ميرفتم ميگفتن چقد بي خيالي. اين بارداريم دكتر بهم استراحت داده همش ميگن ماشاالله فلاني رفته مشهد. راننده گي ميكنه
.
مهم سلامتي خودت و تو راهيته عزيزم. بي خيال ديگران
من بخاطر این چیزا به هیچکس نگفتم حاملم
عزیزم مردم حرف مفت زیاد میزنن بگو قبلا همه چی طبیعی بود الان همه چی مصنوعی هست
بارداری اول خیلی حساسه ادم
چی بخوره چی نخوره رعایت کنه
ولی بارداری دوم زیاد برات مهم نیست راحت ترم میگذره
همه چی ام میخوری
اوضاع جفت و طول سرویکس اوکی باشه آدم میتونه کلی کار انجام بده ولی اینا اوکی نباشه خدای نکرده خب آدم ترجیح میده رعایت کنه، من امروز صب ی لک دیدم بعد اون از جام جم نخوردم واقعا ترسیدم خداروشکر دیگه ندیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.