۹ پاسخ

به منم گفت قطع کنم
مشکلی نداره قرص اعتیاد اور نیست که

چرا اسپرین میخوردی گلم؟

امگا ۳ روازکی بایدقطع کنیم؟

آره منم دیگ از ۳۶نخوردم

منم گف اول ۳۷ قطع کن میترسم یدفه باز باید ازش بپرسم

دکتر منم همینو گفت
مشکلی پیش نمیاد ایشالا نگران نباش

اره من ار پایان ۳۶دیکه نخوردم دکترم گفت از ۳۷ نمیدونم منظورش اول ۳۷بود یا اخرش دیگه من قطع کردم

اتفاقا برا منم سوال بود از دکتر پرسیدم گفت مشکلی نمیشه یدفعه قطع کن

اره دکتر منم گفت

سوال های مرتبط