منم ۳۶تمام قطع کردم هم اسپرین هم انوکسا
من بهم گفت بعد هفته ۳۴ دیگه نخور
سلام عزیزم
به منم آسپرین رو دکتر گفته ۳۶هفته کامل قطع کنم
ولی شیاف فعلا یک روز در میان استفاده میکنم
چون من سزارین اختیاری هستم نمیخوام دردم زود بگیره شاید به خاطر همون نگفته قطع کنم
من از امروز قطع کردم
خواهش میکنم
شیاف هنوز استفاده میکنم
من از شروع تیر ماه که ۳۵ هفته ۳ روز میشم باید قطع کنم دکترم اینطوری گفت دیگه
سلام من از هفته ۳۴ دکتر برام قطع کرده الان هفته ۳۵ هستم
سلام عزیزم
اسپرین ب منم گفتن ۳۶هفته قطع کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.