۱۲ پاسخ

من دادم خیلی هم دوست داشت فقط شکمشون تند تند کار میکنه

من یک ماهه میدم مشکلی نداره

من یازده ماهگی دادم اکی بود

من بهش میدم گاهی اوقات

میگن حساسیت زای ماا تا ۳سالگی

من دادم دونه ریز پاچشماش ریخت حساسیت زاس

بله ولی آلرژنه تست بگیرین

من توت فرنگی الآنم بهشون دادم ..
البته اول کم کم ..
اکی بودن بچهاا

او خدا قشنگم 😍 چقدر زمان زود گذشت
پارسال همین موقع ها بود
همش ازتون سوال میپرسیدم راجب باررداری و ...
🥹🥹🥹

اره من دقیقا یکسال شدن دادم🤣
هانا دوست داشت و مهنا نه

من که میدم

معمولا توت فرنگی و پرتقال آلرژی زاست من نمیدم

سوال های مرتبط

مامان لیانا🍑✨ مامان لیانا🍑✨ ۲ سالگی