منم بیمارستان انجام دادم فک کنم ۴۰۰ شد
این مملکت هرکی هرکیه دیگه
واجب نیس بدی هزینه کنی من که ندادم همون ینو ازمایشتو مرتب برو
من رفتم همدان خانم نیکوفر
۱/۵۰۰/۰۰۰ گرفت
برو بیمارستان شهرتون خیلی قیمتش پایینه
چرا فرستاده اکوی قلب ؟
برو بیمارستان بگیر
من گرگان ازاد ۲۲۰۰ دادم
بیمارستان دولتی بری رایگانه
تو شهر من سیرجان ۲۷۰۰ دادم
چه خبر من تهران انجام دادم ۱۲۰۰
براچییییییی ؟
چخبره
مگه واجبه؟
چه خبره همدان بدون بیمه ۱۷۰۰ با بیمه ۱۲۰۰😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.