الان زنگ زدم برای اکوی قلب جنین میگه هزینه ش5میلیونه😱😱😳😳😳😲

۱۴ پاسخ

منم بیمارستان انجام دادم فک کنم ۴۰۰ شد
این مملکت هرکی هرکیه دیگه

واجب نیس بدی هزینه کنی من که ندادم همون ینو ازمایشتو مرتب برو

من رفتم همدان خانم نیکوفر
۱/۵۰۰/۰۰۰ گرفت

برو بیمارستان شهرتون خیلی قیمتش پایینه

چرا فرستاده اکوی قلب ؟

برو بیمارستان بگیر

من گرگان ازاد ۲۲۰۰ دادم

بیمارستان دولتی بری رایگانه

تو شهر من سیرجان ۲۷۰۰ دادم

چه خبر من تهران انجام دادم ۱۲۰۰

براچییییییی ؟

چخبره

مگه واجبه؟

چه خبره همدان بدون بیمه ۱۷۰۰ با بیمه ۱۲۰۰😑

سوال های مرتبط

مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق‌کوچولو مامان فندق‌کوچولو ۷ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیستم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان وآیلین مامان آیهان وآیلین روزهای ابتدایی تولد