این کیف هاتون رو شما چند گرفتین؟

تصویر
۱۱ پاسخ

برمن روکالسکه بودهیچ تومن😂

من ۲۸۰۰ گرفتم، برند فندی

سه میلیون

مال من تقریبا شبیه اینه 1350

من ست سه تیکه گرفتم ۹ تومن

حدود یه تومن

من سرویس کالسکه و ساک و کریر و گرفتم شش تومان

من ست کالسکه و کریر و کیف گرفتم ۶ میلیون از همین برند شما

این مدل که روی کالسکه اش بود عزیزم

هنوز نگرفتم

من یه مدل دیگس یه تومن

سوال های مرتبط

مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ونهم بارداری