۷ پاسخ

حالا برعکس مال من کمه. همش غصه میخورم

مگه مادر شدن ب همین اسونیه .من ک فق مونده شاخ در بیارم تو حاملگی م ک اونم در بیارم غول مرحله اخرم

عزیزم چرا آب دور جنین زیاده؟

استراحت مطلق داشته باش ب هفته امن برسی

اب کم بخور شیرینی جات سعی کن کم کنی برای سرویکس هم استراحت کن و شیاف بزار پروژسترون

قند نداری؟اب کم بخور
برای سرویکس شیاف میده حتما

نزدیکی مگه خیلی داشتی ۲۷ رسیده

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پوریاوپریا مامان پوریاوپریا ۹ ماهگی