حالا برعکس مال من کمه. همش غصه میخورم
مگه مادر شدن ب همین اسونیه .من ک فق مونده شاخ در بیارم تو حاملگی م ک اونم در بیارم غول مرحله اخرم
عزیزم چرا آب دور جنین زیاده؟
استراحت مطلق داشته باش ب هفته امن برسی
اب کم بخور شیرینی جات سعی کن کم کنی برای سرویکس هم استراحت کن و شیاف بزار پروژسترون
قند نداری؟اب کم بخور
برای سرویکس شیاف میده حتما
نزدیکی مگه خیلی داشتی ۲۷ رسیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.