سلام دوستان. برا گلودرد در بارداری چی بخورم؟؟؟؟

۶ پاسخ

من شربت دیفن هم خوردم، دکترم گفت مجاز

لیمو و عسل آبجوش خوب میکنه گلوتو

ستیریزین مجازه شلغم و آب ولرم و عسل و آبلیمو به و سیب ودم کن بخور

اب نمک با آب ولرم درست کن غرغره کن نشاسته با آب جوش و یکم گلاب
آب ولرم هم خوبه

توآبه جوشید شده ولرم یه قاشق عسل حل کن با چند قطره آب لیمو تازه خیلی خوبه

هیچی بسوز و بساز 😅 🥴

سوال های مرتبط

مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🧑‍🍼 مامان فسقلی🧑‍🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی