من شربت دیفن هم خوردم، دکترم گفت مجاز
لیمو و عسل آبجوش خوب میکنه گلوتو
ستیریزین مجازه شلغم و آب ولرم و عسل و آبلیمو به و سیب ودم کن بخور
اب نمک با آب ولرم درست کن غرغره کن نشاسته با آب جوش و یکم گلاب
آب ولرم هم خوبه
توآبه جوشید شده ولرم یه قاشق عسل حل کن با چند قطره آب لیمو تازه خیلی خوبه
هیچی بسوز و بساز 😅 🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.