دوستانی که شیاف پروژسترون استفاده کردید راضی بودید؟

۴ پاسخ

من لکه و خونریزی ندارم فقط یکم دلدرد
گفت اگه لکه داشتی بزار
واسه دلدردم میتونم بزارم؟😢

راضی هم نباشیم راهی نیست خواهر باید بزاریم خیلی چندش ولی خوبه میگن

آره باعث میشه بچه محکم بشه

اره والا خوبه دیگه طبق دکتر داریم پیش میریم

سوال های مرتبط