من یکم لکه بینی داشتم دکترم گفتش استفاده کنم تا nt رو انجام بدم پنج روزه دارم استفاده میکنم تا ببینم دکترم چی میگه
من از اول تا الان البته سابقه زایمان زودرس داشتم
از هفته ۴ تا الان
۶ هفته برای جفت سرراهی
اگه لکه بینی داری ک نباید قطع کنی من چون فقط درد داشتم دیگه ۱۲هفته اینا قطع کردم
من از ۶ هفته بخاطر هماتوم
و همچنان هم هماتوم دارم
و شیاف استفادع میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.