خانوما شما کلا چه مدت از شیاف پروژسترون استفاده کردید؟

۶ پاسخ

من یکم لکه بینی داشتم دکترم گفتش استفاده کنم تا nt رو انجام بدم پنج روزه دارم استفاده میکنم تا ببینم دکترم چی میگه

من از اول تا الان البته سابقه زایمان زودرس داشتم

از هفته ۴ تا الان

۶ هفته برای جفت سرراهی

اگه لکه بینی داری ک نباید قطع کنی من چون فقط درد داشتم دیگه ۱۲هفته اینا قطع کردم

من از ۶ هفته بخاطر هماتوم
و همچنان هم هماتوم دارم
و شیاف استفادع میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تی تی💗🌸 مامان تی تی💗🌸 هفته سی‌ویکم بارداری