برای کم شدن تب واکسن ۱۸ماهگی چه شربتی دادین ؟

۲ پاسخ

من از صبح شربت پاراکید میدم دیدم فایده نداره هر چهار ساعت الان دیگه بروفن دادم

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی