۱۰ پاسخ

منک زود دیگ‌نمیرم وقتی حالت خوب باشه عجله بدرد نمیخوره اگ فشار و قند نداری بدنت نرماله تحمل درد تو خونه بهتره..
منک برای فشار سیر استفاده میکنم ولی سراین بچه خداروشکر فشار ندارم

سلام عزیزم چی شد بهتری

اگ حالت خوبه نرو بطار دردات زیاد بشه هی دست میندازن

رفتی خبرشو به ماهم بده چکار کردی🤲🤲

بروگلم
انشالله بسلامتی زایمان کنی

والامن به ماه توبودم میگفتم بگیرید یک امپول فشاربزنید دربیادراحت بشم

صدرصد میگیرن انقباضاتو چک کنن

اول معاینه میکنن ببینن دهانه رحمت در چه وضعیه بعد ان اس تی میگیرن ببینن درد و انقباضاتت چطوریه

آره باید nst بدی

اره برو حتما

سوال های مرتبط