نشونه ای از دندون هست ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اره دوتا پایبنی در میاد تا ماه دیگه

نه خبری نیست

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

ورم داره، انشالله دیگه زود میاد بیرون، دخترمنم از یکسال و یکماهگی دندون شروع کرد در آورد

ن چرا اینقدر دیر داره درمیاره آزمایش بردیش؟

باید برجسته باشه

اره یکی زیر زبونشه دوتا از پایین داره درمیاد بسلامتی

نیگا

تصویر

خیر دختر من لثش ورمه ورمه اما چند ماهه در نیورده

پایین لثه اش یکم ورم کرده انگار

نه عزیزم
۱ سال و سه ماهشه؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی