خانما زردی بچه شما باچی خوب شد؟

۹ پاسخ

عزیزم من ۷روژ بستری بو هاتموه عر وک خوی لی هاتوه دوای ده روژ بردمه لای دکتر باپیری قطره و قرصی دا زور زو چاک بو

قطره و شیر زیاد

گذر زمان درست کرد هیچ کاری نکردم عددش ۹بود

گذشت زمان .دختر من ۱۰ روزگی دیگ خوب شد فقط چن روز تو دستگاه گذاشتم و هر شب میبردیم زردیشو چک میکردیم .فوق تخصص نوزاد گفت هرچی سن بااا میره زردیش خوب میشه

شیر و شیر و شیر‌. شیر خوردن زیاااااد😄
البته اگه بالا باشه باید بذاری دستگاه. بچه من دستگاه نمی موند به هیچ وجه. فقط جیغ میزد

بدنشو با آرد بمال

با عرق کاسنی بدنشو بشور

دستگاه، شیر خشک ،قطره

با گذشت زمان 🙃

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی