۳ پاسخ

من پای مرغ با ماهیچه گوسفندی میپزم یکم نمک خیلی کم یه پیاز هم بنداز روش انقدر بزار بپزه تا استخونای پای مرغ نرم بشه بعد پخت در خیلی مراقب باش استخوناش جدا کن بقیشو با گوشت کوب برقی اگه داری کامل میکس کن
بعد تو انواع سوپاش بریز

تمیزبشور ناخوناشوبگیر بریز قابلمه، یدونه پیاز درسته بندازداخلش، ادویه هم تا یک سالگی فقط زردچوبه مجازه، بذار دوساعت کامل بپزه، بعد استخوناشو جداکن، غضروفاشو بریزذاخل میکسر کامل میکسش کن اگ سفته یکم از آبش بریز داخلش، بعد بریز تو قالب بذارفریزر یخ زد دربیار قطعه های کوچولو تقسیم کن بریز تو یه قوطی یاظرف یاشیشه، هربار میخای یدونه دربیار

پا مرغ خوب نیس قلم گاو بگیر

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی