اینم ازما
مامان هامین از کجای زرین شهر خریدی؟
فروشگاه زرین روبرو اداره برق زرینشهر
ماشالا😅 من هر وقت تموم بشه میرم میخرم، یه بسته یه بسته😅
۱۱ بستع🫠🫠🫠
من چ سایزی بایدبگیرم ک برا بعدش بشع؟الان یک میبندم بهش..
کاش منم گرفته بودم
من یکی میگیرم چون پولشو ندارم
۱۸ تا سایز ۵ گرفتم.
مامان هامین کاش به منم بگی
من ۸بسته ۱۰تایی دارم
۱۳تا سایز های مختلف
فک کنم 40 بسته باشه سایز 5 و 6 .
عجببببب
دو بسته
هر چقدر گشتم قیمت قبلی پیدا نکردم
منم هفت هشتا گرفتم
۳تا داره چون شوهرم خیلی خونه نیست هرماه چمدتا میگیرم که یوقت تموم نشه نتونم برم بگیرم
من اگه از بسته بیشتر میگیرم فوری اسهال میشن😬😑
دختر من یه بسته بزرگ و ۵بسته کوچک۶ داره 😄
چی شده برای چی همه ذخیره میکنن به مایم بگین 😂
من شیر خشک احتکار میکنم
دو تا بچه پوشکی دارم هر کدوم 7 تا بسته فعلا گذاشتیم کنار
ی بسته 🤭🤭🤭
۹بسته گرفتم ۴کیلو هم دونه ای
۱۳تا۵داره باز قرارع بگیرم جندتاهم ۶میگیرم
هیچی نگرفتم
کلا سه تا گرفتم قیمت جدید اونم
بسته چندتایی . چقدر؟
همش روی هم چقد شد
۹تا گرفتم فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.