۳ پاسخ

وای ول کن توروخدا فر چیههه میدونی چقدر رسیدگی میخواد و سخته نگهداریش،من موهام فر سیم تلفنی بود همرو کراتین کردم راااااحت شدم

مراقبت بعدش خیلی سخته هااا

سلام یه عکسایی قشنگی برای ماهگرد پسرم درست کردم که کیف میکنه هرکی میبینه هرکی خاست عکس بفرسته براش درست کنم

سوال های مرتبط