پسرم درد داره چقد باید پاراکید بدم؟

تصویر
۵ پاسخ

دو برابر وزنش

سر خود غیر استامینوفن بهش دارو نده ممکنه خطر ناک باشه

اگه گوشش درد داره بتازونیت با شربت آموکسی سلین ۴۰۰ خوبه

البته من برا واکسنش دوبرابر وزنش میدادم کمتر بدی بهتره

طبق وزنش دوبرابر

سوال های مرتبط

مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۲ ماهگی
مامان ابوالفضل😘 مامان ابوالفضل😘 ۱۱ ماهگی