۱۲ پاسخ

۱و نیم برابر وزنش..مثلا ۷۴۰۰ میشه ۱۱ قطره که چیزی حدود نیم سی سی میشه

بین هفت دهم‌سیسی تا یکو و سه دهم سیسی بسته به میزان تب

۷ قطره

وزنش تقسیم بر ده میشه مقذار پاراکید
یعنی هفت ذهم

عزیزم تو بروشور نوشته
پاراکید برای نوزادای بالای ۳ماه ۸/. تو ۵وعده

خود قطره چکون یک سی سی هست معادل ۲۰ قطره..نیم سی سی میشه ده قطره حالا خودت حساب کن ببین چقد باید بدی ..من که خودم با قطره چکون اول میریزم داخل قاشق ببینم مثلا ده قطره تا کجای قطره چکون میشه بعدش که مشخص شد‌‌دیگه تا همون جا قطره چکونو پر میکنم😅

۰.۷ یا ۰.۸ سی سی مقدار مجازشه برای وزن دخترتون

۱۰ قطره

۰/۷سی سی ،یعنی بین نیم و ۱ سی سی تو قطره چکون

به من بهداشت گفت دوبرابر بده ولی خانومای گهواره گفتن برابر بده ....
واکسن قبلی یه بهداشت دیگه زدم گفت هفت کیلو دو خونه از نیم بالاتر باشه

نه پارازیت دوبرابر نیست چون غلیظی فکر کنم ده قطره کافیه

۱۴ قطره

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی