۲ پاسخ

سلام وزن ١٢کیلو،برای سن ١٨ماهگی خوبه؟؟اشتهاشون چطوره توی این سن؟

خوبههههه

سوال های مرتبط

مامان بهار و بردیا مامان بهار و بردیا ۲ سالگی
مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی