خانوما دخترم سرماخورده نمیشه واکسن ۶سالگی بزنیم؟

۷ پاسخ

بذار برای بهار عزیزم

ن.

شما تا پایان ۶ سالگی زمان دارید تا واکسنش رو بزنید
بذارید تابستون که راحت باشید

عجله نکن، تا اخر تابستون وقت داری

نه نمیشه زد واسه دختر من دکتر گفت بزار ۱۵ روز بگذره بعد بزن که باز مریض شد گفت چون داره سرما می خوره حالا نزن بزار تابستون

نه بزار خوب بشه بعد بزن دیر نمیشه

بزار خوب بشه چون سرما خورده واکسن تب داره اذیت میشه

سوال های مرتبط