عزیزم تب نداره
اتفاقا اینا و جیوه ایا درست ترن
نه تب نیست خوبه
خوبه عزیزم
من رفته بودم دکتر بهم گفت تب سنج دیجیتال رو هرچی هست بعلاوه نیم کن
از ۳۸ نباید بالاتر بره
تب نداره
از اون جیوه ای ها بخر
ن خوبه نزار بالاتر بره
این ک تب نیس عزیزم
تب محسوب نمیشه
از 37.5
اینا درست نشون نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.