تب بچم آنقدر خوبه یازیاده

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم تب نداره

اتفاقا اینا و جیوه ایا درست ترن

نه تب نیست خوبه

خوبه عزیزم
من رفته بودم دکتر بهم گفت تب سنج دیجیتال رو هرچی هست بعلاوه نیم کن
از ۳۸ نباید بالاتر بره
تب نداره

از اون جیوه ای ها بخر

ن خوبه نزار بالاتر بره

این ک تب نیس عزیزم

تب محسوب نمیشه
از 37.5

اینا درست نشون نمیدن

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی