۸ پاسخ

دختر من یک سالگی ۸۱۰۰بود

خودت و همسرت تپلين يا لاغر ؟ژنتون چه جوره

لابد تحرکش زیاده‌. بعضی بچه ها چاق نمیشن ها. متابولیسم بدنشون اینجوریه.
الکی حرص نخور، کاری نمیشه کرد.
والا دختر منم داره یک ساله میشه، ۸۹۰۰ بیش تر نیست. همینه دیگه.

وزنش چقده
چرا اینقد خودتو اذیت میکنی بچه خواهر منم هیچی نمیخورد لاغر بود چقدم بهش می‌رسید این بچه الان ۷ سالش هم شده باز لاغره بزور غذا میخوره دکترش گفته جثه بچه ریزه خودتم بکشی چاق نمیشه

چقدره؟دختر منم کمه خودشم خانوم باید بخوره من بذارم دهنش تف میکنه بیرون😐

شاید ژنتیکشه ول کن سخت نگیر

چند کیلوعه الان؟

والا فهمیدی به منم بگو 😥

سوال های مرتبط