#پوشک


خانما این راسته

تصویر
۱۳ پاسخ

بعید میدونم راست باشه بابا🙁🙁
دیگه۳/۵ که نیس😱

چرته...

باز امنیت داریم😔😔😔❤️‍🩹 ب کجا رسیدیم.......... دلم میخواد بمیرم از این گرونی هعییییی باز خوبه نصف راه رو رفتیم

الان خوندم شهر خبر زده ۳ونیم بسته۳۴ تاییه 😐😑

نه بابا چه خبره دیگه شلوغش میکنن

نمیدونیم چیکار کنیم هیشکی به فکر مردم نیست

نه کارتنی این قیمته من پرسیدم

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

درسته ولی اونی ک سه و نیم میلیون تومنه تعداد توی بستش ۸٠ تاست

متاسفانه انگار حقیقته

یا خدا اینو کجای دلم بزارم🫤

وا دیدم شوهرم داشت ی پیام اینجوری میخوند گفتم برو بابا دروغگو

😔😭😭به کجا داریم میریم

سوال های مرتبط

مامان آواز و فراز مامان آواز و فراز ۱ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۴ سالگی