از۳۷ به بالا تبه
۳۷/۳شروع تبه
میگن نیم درجه تب بیشتره، بستگی ب تب سنجت داره، مثلا من ی تب سنج داشتم نیم درجه کمتر از مال دکترا که رو پیشونی میگیرن نشون میداد، یکی دگ خریدم همون خودکار از مال دکترا بیشتر نشون میده ی کوچولو
آب پرتغال واسه تب خوب نیستا ندی یه وقت فقط آب لیمو شیرین و آب سیب
پوست خیارم کف پاهاش ودستاش بزاری خوبه یا روپیشونیش اگه بزاره
اگه تب داره خیارش بده
لیمو شیرینم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.