۶ پاسخ

از۳۷ به بالا تبه

۳۷/۳شروع تبه

میگن نیم درجه تب بیشتره، بستگی ب تب سنجت داره، مثلا من ی تب سنج داشتم نیم درجه کمتر از مال دکترا که رو پیشونی میگیرن نشون میداد، یکی دگ خریدم همون خودکار از مال دکترا بیشتر نشون میده ی کوچولو

آب پرتغال واسه تب خوب نیستا ندی یه وقت فقط آب لیمو شیرین و آب سیب

پوست خیارم کف پاهاش ودستاش بزاری خوبه یا روپیشونیش اگه بزاره

اگه تب داره خیارش بده
لیمو شیرینم خوبه

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار ۳ سالگی