۲ پاسخ

اره عشقم به این نیم درجه هم اضافه میشه ینی ۳۸ و ۴

عزیزم ۳۷/۲ شروع تب محسوب میشه، هم لباسش و‌کم کن هم پاراکید بده انشالله تبش بالا نمیره

سوال های مرتبط

مامان دلوین. جونم مامان دلوین. جونم ۲ سالگی
مامان شهریار مامان شهریار ۳ سالگی