کسی پوشک دائمی استفاده کرده؟!

۶ پاسخ

ایم دقیقا عین همونیه که من گرفتم
برا من پارچه توش آبیه
الان تن دخترمه فقط یه دونه گرفتم فعلا برا تست

تصویر

من گرفتم چهارتا هم گرفتم عاااااااالیهههههه

استفاده نکردم ولی میخام بگیرم منم ، خوبه فقط باید تند تند عوض کنی فک کنم بعد هر بار جیش

واسه وقتیه که بخای بچرو از پوشک بگیری الان بدرد نمیخوره

از کی میشه شروع کرد ؟

اصلاً چجوریه؟

سوال های مرتبط

مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی