۷ پاسخ

من جفتشو نذاشتم

من که هیچی نذاشتم

ممکنه تورم ایجاد کنه واسه همه اینجوری نیست البته

من نذاشتم هیچی نشد

بعضیا جای واکسن تو پاشون سفت میشه دخترمن که نشده اذیتم نکرد

من ن گرم گذاشتم ن سرد 🫤

من جفتشم نه گرم گذاشتم نه سرد

سوال های مرتبط

مامان کلوچه و دوقلوها مامان کلوچه و دوقلوها ۱۸ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی