۷ پاسخ

ممنون از همگیتون

بنظرم اصلا ن سرد بزار ن گرم، من وقتی نزارم خیلی بهتره

یخ نه ولی باید تا روز بعدش بزاری سرد باشه گرم و از روز دوم باید بزاری اگه الان بزاری دردش بیشتر میشه

نزار

پاش سفت نمیشه کمپرس گرم بزارم

ممنون

ن نزار بد تر میشه پاش بیشتر درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی