۲ پاسخ

من که اصلا سرد نمی‌ذارم .چون قلمبه میشه قسمتی که واکسن زدن.اتفاقا حوله گرم میکنم می‌ذارم روی پاش

بهداشت ما گفت هر ۱ساعت ۱دقیقه که منم انجام دادم وخداروشکر اوکی اوکی بود دخترم واصلا اذیت نشد

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان فنچ کوچولو 🐣 مامان فنچ کوچولو 🐣 روزهای ابتدایی تولد