۶۲۰گرفتم
من دو روز پیش از هایپر اطلس خریدم همون قیمت قبل ۳۸۰
من آخرین بار ۳۶۵ گرفتم از دیروز هم از پوشک گرفتم خداروشکر
عزیزم فروشگاه بایرام و ببین بخر قیمت هاشون ۳۰۰ و خورده ای بود برو از اونجا بخر من از هر کدوم دو بسته خریدم بیشتر نمیدادن چون ارزون بود
من قمم ولی از جانبازان و شهرصورتی میخرم 400خورده ای ولی شنیدم میگن 700خورده ای شده
قیمت جدیدش همینه
اره گردن شده ولی داروخانه ها اصولا قیمت قبل دارن
واااای مولفیکس چنده
من چند ماهه از پوشک گرفتم ولی عروس عموم امروز خرید گفت ۴۰۰خوذده ای
یا خداااا از کجا خریدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.