۱۵ پاسخ

دو‌ماه و سه هفته میزارمش زمین میپره🥲

دخترمنم همینطوره🤦‍♀️

قنداقش کن

بالاخره خوابید اگ بیدار نشههه

اینا همه میشه خواطره

قنداقش کن که دستاش بسته باشه نپره

من که الان هم روپام دارم میخوابونمش فکر کنم همون ۲ اینا عمیق بخوابه باز نپره به خودش

یا کولیک داره یا سیر نمیشه نگران نباش کلا اولا بچها همینن درس میشه

الان زیر سینم خوابیده

فکر کنم دخترا مدلشونه😂

هنوز اولشه اولاش اینطوره من دخترم تازگیا اروم شده مگه خواب داشتم

مث دختر من 🤦‍♂️

فکرکنم کولیک دارن برای همون

همچنین خواهر

وای منم همینطور

سوال های مرتبط