واسه پسرم پیراهن لش گرفتم

تصویر
۸ پاسخ

ای ننه چقدشبیه پسرمنه

تصویر

آااااای ننه 😍
قیافشو 😍😍😘ماشالله بهش ،🧿🧿🧿 چقدر میاد ، مبارکه

ای خداااجوووونم پسرمنم چندوقته موهاش بلندشده اینجوری میبندم .موندم چیکارکنم چجوری کوتاه کنم

خیلی قشنگن من عاشق این تیپ ها هستم

عالیه برا بچها اینجور چیزا بهتره و راحت ترن

خیلی قشنگ شده 😍منم موهای پسرمو الان یکی دوماه هست کوتاه نکردم. شماهم میخواین کوتاه نکنین موهاشو فعلا؟

منم واس دخترم بیسکوییتیگرفتم بنظرت پسرونس؟

چ نازههههه خداااا
پیجی خریدی؟

سوال های مرتبط