۲۲ پاسخ

نفس و رز😍😍😍😍

اما همه بهش نازلی میگن

اسم دختر منم ناز هستش

هانا و ماهلین قشنگن😍

اسم رز هم خیلی خوشگل و شیک

من طنین میزارم

ماهلین و پناه خیلی زیاد شده
اگ‌تو‌ فامیل ندارین بزار
هانا هم خوشگل

رز خوبه

هانا دنیز نفس
لنا الینا آنیا روژین

من هانا دوست داشتم ولی دیگه خیلی زیاد شده

من هانا می‌خوام بزارم

ماهلین

دنیز و سلین واقعا قشنگه

من اسم دخترم گذاشتم ا‌َبرا
توام بین سلین و ماهلین یکی بزار بقیه جالب نیستن

رستا
مهوا
نیلا

ماهلین خیلییییی زیاده ده سال دیگه صداش کنی همزمان کلی بچه برمیگردن نکات میکنن اینو حذف کن

هانا😍

ما هم دنیز انتخاب کردیم

دنیز ب نظر من

من هنوز موندم با همسرم چیزی به دلمون نمیشینه ی اسم دوست داشتیم از قبل بچه دار شدن ولی انقد تکراری شد دیگه به دلم نمیشینه

رستا
نورا

ماهلین یا پناه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌ام بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری