بچم ۵۰روزشه نفخ باد شکم همش داره چکار کنم

۲ پاسخ

شربت گریپ میکسچر خوبه

گريپ ميكسچر روزي سه بار بهش بده خودتم بعد هروعده غذاييت عرق نعنابخور بزرگتر ميشن كم ميءه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۲ ماهگی