۱۱ پاسخ

خیلیم خوبه عزیزم ریز باشه خو مهم سلامتیشه بیشتر تو پهلو هاتونه انقدر ب خودت استرس نده

باورم نمیشه🤔😃

😳😳😳😳

منم مثه شما بودم بچه هم ۳/۳۰۰ بود اصلا نگران نباش خوشحال باش چون الان ۲هفته از زایمانم میگذره شکمم کامل جمع شده چون زیاد بزرگ نشده بو‌د

سلام عزیزم
منم خیلی شکمم کوچیک بود .
بچم وقتی بدنیا اومد ۲و۷۰۰بود.خودم فکرشو نمیکردم وزن گرفته باشه .سونو که رفتم که ۲و۳۰۰ وزنشه ولی خداروشکر وزن گرفته بود.
ان شاءالله شماهم کوچولوت وزن گرفته باشه .نگران نباش 🌹

دختره نی نی یا پسر؟

اگه سونو رفتی اوکی بوده دیگه نگرانی نداره

اگه سونو رشد رفتی مشکلی نشون نداده نگران نکن خودتو الکی

سونو رشد رفتی؟؟؟ چ شکمت کوچیکه

مگه سنو نرفتی؟

خب تو پهلوهاته دیگه

سوال های مرتبط