خیلیم خوبه عزیزم ریز باشه خو مهم سلامتیشه بیشتر تو پهلو هاتونه انقدر ب خودت استرس نده
باورم نمیشه🤔😃
😳😳😳😳
منم مثه شما بودم بچه هم ۳/۳۰۰ بود اصلا نگران نباش خوشحال باش چون الان ۲هفته از زایمانم میگذره شکمم کامل جمع شده چون زیاد بزرگ نشده بود
سلام عزیزم
منم خیلی شکمم کوچیک بود .
بچم وقتی بدنیا اومد ۲و۷۰۰بود.خودم فکرشو نمیکردم وزن گرفته باشه .سونو که رفتم که ۲و۳۰۰ وزنشه ولی خداروشکر وزن گرفته بود.
ان شاءالله شماهم کوچولوت وزن گرفته باشه .نگران نباش 🌹
دختره نی نی یا پسر؟
اگه سونو رفتی اوکی بوده دیگه نگرانی نداره
اگه سونو رشد رفتی مشکلی نشون نداده نگران نکن خودتو الکی
سونو رشد رفتی؟؟؟ چ شکمت کوچیکه
مگه سنو نرفتی؟
خب تو پهلوهاته دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.